Hitt värre

Tror nog att jag snart har smält bort. Duschade för en stund sen men det märks inte. Känns som niagarafallet rinner längst min rygg, och då sitter jag helt still i soffan och slappar. Skulle inte var dumt att kunna krypa in i frysen och svalka sig en stund. Tyvärr så får jag inte plats i den, hihihi.......

Jobbet har varit en plåga i dag. Det finns inge luftkonditionering där. Så snacka och att det varit hitt värre. Tycker mest synd om dem som varit och städat på takvåningen. Jag har varit en våning under och det har varit varmt. Vad har det då varit våningen över???

Kan säga att mina fötter värker och är svullna, samt att jag har fått j*vligt ont i högra vristen. Vet inte vad jag gjort. Det går över förr eller senare, så är det bara.

Nu känner jag att det skulle vara skönte med ett regält regn och åskväder, så att luften blir svalare. Men visst alla som har semester nu har verkligen valt "rätt" tid för den. Tro inte att jag är avundsjuk på dem!!!!! ;) (det är jag, fast jag varit utan jobb länge).

Nej, nu ska jag fortsätta slappa. Snart är det sängen för mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0