Härlig dag

Tänk att det kan vara så underbart att ha en ledig dag. MIn nästa lediga dag är på måndag, skuck....... Jag ska alltså jobba hela helgen. Men det kommer att gå bra.

Idag har jag varit på AF och fått lite papper påskrivet. Efter det blev det en underbar fika på Bullen & Bönan här i Tomelilla. Jag och mitt sällskap satt och snackade skit och hade det hur underbar som helst. Vi satt ute och tittade på alla som kom föbi. Efter fikan åkte jag vidare till Bo Ohlsson för att handla lite åt min nya älskade syster son.


En underbart söt pyjamas


En somma dress


Denna dress har jag stickat, bodyn är köpt


Söta strumpor


Så här ser det ut utanför hotellfönstrerna på mitt jobb. Det är en härlig utsikt


Mitzi kyler av sit =))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0