Flyger iväg

Just nu känns det som om min tid bara flyger iväg. Fast vi har haft jättemycket att göra på jobbet, så har tiden bara försvunnit i ett nafs. Vi hann med allt vi skulle göra + lite till. Men det är skönt att inte behöva stressa. Tänk om alla dagar hade kunnat vara så här, men tyvärr är det inte så. Jag har även haft hur kul som helst på jobbet, fast jag haft j*vligt ont i ryggen. Tjejen som jag jobbat med idag har gett mig en massa skratt samt att allt snack har varit under bältet, hihihihi........

Mina små älsklingar ligger och snussar skönt och älsklingen är i garaget. Så jag har det lungt och skönt. Sitter i soffan och slö tittar lite på TV:n. Ska så göra en stund till sen är det sängen. Har sovit som en kratta inatt, så jag är ganska så trött. Hoppas att jag får sova bättre inatt, vill inte vara som en sombi på jobbet imorgon.

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0