Ballonger

Just nu har jag ben och fötter som känns som balloner. Blir väl så när man varit ledig i helgen. Dom är lite ömma och svullna ;)  Dagen på jobbet har annars varit lugn. Absolut ingen stress, wieeeee............. Det är näestan så att man kunnat släpa fötterna efter sig lite. Om vi ville så fick vi gå hem en timme tidigare, men med löneavdrag. Så jag valde att stanna kvar. Har absolut ingen lust att förlora några pengar.

I morse var älsklingen iväg med Mitzi till vetrinären. Hon skulle få sin andra vaccination. Nu är hon skyddad ett år framåt. Men lillan älskar inte att sitta i transportburen och att åka bil. Det var massvis med gnäll från henne. Hon blev väg och hade gått upp hela 400gr på 4 veckor. SÅ hon växer så det knakar det lilla livet. Husses och mattes lilla älskling. Självklart så ska vi inte glömma bort våran stora älskling Tova. Hon är husses och mattes stora älskling.

Imorgon är jag ledig =)) Då ska jag till AF för att få ett papper påskrivet. Efter det är det fika med en fd arbetskamrat. Det ska bli så kul. Denna fikan skulle vi gjort innan midsommar, men mitt jobb kom emellan. Men bättre sent än aldrig.

Nej, nu ska jag fortsätta att slappa.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0