Äntligen helg!!!!

Nu har äntligen helgen kommit för mig, hihihi............ Ja, jag vet att det är söndag idag. Men imorgon har jag äntligen en ledig dag. Har nu jobbat 5 dagar, inte för att man ska klaga, men det känns i ben och fötter. Idag har det varit jätte stressigt på jobbet. Hann inte bli klara till 16,45 utan vi fick jobba över 30 min, men men vi blev klara och det är det viktigaste.

Nu sitter jag och njuter av en kall Doolis och det är hur gott som helst. Jag bjuder inte, för denna ska jag ha för mig själva.

Annars så har jag inte så mycket att berätta om helgen. Det har varit jobb och åter jobb. Men nästa vecka jobbar jag bara fyra dagar. Har hela helgen ledig då. Så det ser jag verkligen fram emot då.

Nej, nu ska jag fortsätta njuta av min dricka och titta lite på TV.

Kramens

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0