Värme och nålar

Ja det är det som min förmiddag har gått ut på. Kl 9 skulle jag infinna mig på vattengympan. Hur härligt var det inte att få komma i det varma vattenet, 34 grader. Tog väl ca 40 min för mig att köra igenom mitt program, samt lite avslappning. Sen var det tid att gå upp och gör sig iordning för nästa besök. Kl 10 skulle jag vara hos arbetsreapeuten och få ännu mera värme. Jag fick perafinbad för mina händer, hääälrigt. Satt med detta ica 30 min innan det var tid för nästa punkt. Men innan dess hann jag med en mugg med kaffe. 10.45 var det tid att få akupunktur. Jätte skönt för mina ömma axlar och den ömmande nacken. Fick totalt 12 nålar och en härlig värmedyna på ryggen. Denna behandligen tog ca 40-45 min. 11.30 var det tid för min sista pungt. Hade en uppföljning med min sjukgymnast om hur det går för mig på vattengympan och akupunkturen. Han var väldigt nöjd jag också. Frågade även om tips på andra träningar som jag kan göra. Så nu lutar det åt styrketräning. Kommer att utföra den här hemma, då vi har ett hemmagym. Skönt att jag kon spara in pengar på ett dyrt gymkort. För den delen så har jag inte råd till något gymkort nu.

Nej, nu ska jag gå och göra mig lite te.

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0