Trötter

Nu känner jag hur John Blund strör sitt sova grus i mina ögon =) Antar att det är tid för mig att krypa ner i sägnen. Så det blir bara en snabbis här hihihi...........
Har fått ett härligt mail får lillsyrran i Schweiz idag, Det var en UL bild på kommande tillskottet. En liten söting som vinkade till moster ;) Det lättade upp mitt humör.

Min stackars lilla kise har inte mått så bra ikväll. Hon har spytt ner mattn i hallen på ovanvåningen, STACKARE!!! Som tur var husse där occh städade upp. Hade jag gjort det så hade det funnits ännu fler spyor på mattan. Nu ligger gumzan och tar igen sig. Lägger i en blid på henne vid ett senare tillfälle.

Nej, nu hoppar jag till kojs.

Natti natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0