Slöar framför TV:n

Då vart snart lördagen slut och vad har man fått gjort idag då? Jo, jag har varit i Ystad idag igen hahaha.......... Vi hade lite shopping att göra, samt att jag skulle leverera oriflamevaror (dom stod på trappen när jag kom hem från Ystad igår). Vi fick shoppat det vi skulle plus lite till. Att det ska vara så svårt att hålla sig till det man tänkt från början *skratt*.
Det blev slarv med lunchen (har bestämt att en dag i veckan får jag slarva med min diet). Vi stannade till på Mc Donnalds. Det var inte så gott, men välbehövligt då magen börjat protestera högljutt.
På vägen hem stannade vi till hos mina svärföräldrar. Där blev det fika, kaffe och pepparkakor. Väl hemkommen så har jag inte gjort så mycket. Har fått diskat men annars suttit framför TV:n. Men det har varit skönt att slappa då jag har haft känning av huvudvärk. Den är lite bättre nu, men nu fryser jag som bara den.

Nu sitter jag och tittar på Körslaget. Må bästa körerna gå till finalen. Än så länge så har bara en kör framträtt. Älsklingen min är i garaget och byter ut en kontakt på bilen. Han har inte ro att sitta still förlänge. Han har även fått ner ljusslingan från trädet.

Nej, nu ska jag fortsätta glo på dumburken.

Kraaaaaaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0