Slarvig

Idag har jag verkligen varit dålig på att äta, grrrrrrrrr......Har haft fullt upp helt enkelt. Var iväg på vattengympa i förmiddags. Efter det åkte jag och besökte en gammal praktikplats. Där blev det en kopp/mugg kaffe och inget annat. När besöket var avklarat åkte jag vidare till Ystad. Levererade lite oriflamekataloger till en bekant. Drog sedan ner på stan en tur. Blev ingen fika även om jag vart hungrig, väntade snällt tills jag kom hem kring 15.00 Då hade jag inte ätit något sen 9.00 Men jag vart inte vrålhungrig (skönt), det bara kurrade lite i magen. Åt upp biffen som blev kvar från gårdagens middag. Till kvällsmat hade vi räkor, ägg, majonnäs, (bröd) och ost. Det var verkligen smaskens. Inte så ofta som man sitter och pillar räkor. Katterna satt och vaktade, det kunde ju tappas något smarrigt, hihihihi.......

Glömde igår att berätta hur det gick med vägningen. Så jag gör det nu istället. Vågen visade ytterligare minus 0,5 kg, bättre än inget. Nu har jag totalt på tre veckor gått ner 4 kg Wieeeeeee.

Nej, nu kallar min gosiga säng på mig.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0