Slapp dag

Sitter just nu uppkrupen i soffan och slappar under täcket. Är lite småfrusen, men annars är allt perfekt.
Har precis fixat till mina naglar, så nu är dom tipp topp, wonderful......
Kan säga att det är hur härligt som helst att var osminkad. Känner hur huden får en chans att vila. Tycker att det är kul att sminka mig, men det är inte varje dag som jag har lust till det. Idag är en sådan dag. Skulle kunna tänka mig ett varmt härligt skumbad nu, men nä......Ska ju på vattengympan i morgon, så det varma badet får vänta tills dess.

Jag tror nog att mina älskade katter också har tagit en slappe dag idag. De ligger just nu och snussar så skönt =) GUd vad jag älskar dem.

I morgonförmiddag är schemat fullspäckat, phu......

9.00-9.45 vattengympa
10.00-10.30 perafinbad (arbetsterapi)
10.45-11.30 akupunktur
11.30-12.00 sjukgymnastik

Intensivt, men bättre det än att fara fram och tillbaka flera dagar i veckan.

Nej, nu ska jag går och göra en välbehövlig ansikts rengörning, hoppar äver ansiktsmasken.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0