Skit dag

Tycker att jag varit så duktig med min mat, men idag så känns det bara skit. Inte för att jag har slarvat med godis. Jag bara känner mig konstant hungrig, och går och små äter. Nåja, sådana dagar får väl alla nån gång. Men det är så irriterande när man är så motiverad och verkligen vill lyckas. Det är så att jag har gett upp alla mina försök att gå ner i vikt, bara ett par dagar efter jag börjat. Men nu har jag gett min fan på att det ska lyckas denna gången. Också får man en sån här dag i facet, grrrrrrrrr........Det är iofs bara till att ta nya tag imorgon igen. Vet ju att det är ingen skada skedd. Skönt är att jag har stått emot godissugeg somm infunnit sig idag. Klara jag att stå emot det så klara jag allt (nästan).

Det här med motionen har väl inte gått så bra i veckan. Har iofs vattengympat en gång och tagit två turer på motionscylen. Men hade ju bestämt mig för att sitta på cyklen 4-5 dagar/v. Mycket av att det inte blivit så är att jag har ont i mina höfter och då är det inte bra att cykla. Känner att det börjar bli bättre, så det är nya tag igen nästa vecka. Blir inge cykling på måndag, då är det vattengympa som gäller, häääärligt.

Nej, nu ska jag fortsätta att slappa framför TV:n

Kram och natti natt

Kommentarer
Postat av: sandra

Hej vännen man för har sådan dagar det gör man kämpar vidare. Vet att du kommer klara det och håller tummarna. Vet hur mycket du vill det.

Kramis

2009-01-18 @ 09:07:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0