Shopping

Idag har jag varit och gjort lite inköp. Det blev ett nytt löspuder och ett manikyrset. Det är inte ofta som jag går till "affären" för att köpa kosmetika. Jag känner det som ett svek, då jag säljer Oriflame. Men ibland så känner man för att prova på nya produkter och för att jämföra. Jag är väldigt nöjd med inköpen.
Här kommer lite bilder på det jag shoppat

Pudret



L`OREAL true match minerals, golden beige

Manikyrsetet



Depend i rosa ton

Här är resultatet



Nå vad tycker ni?? Jag är väldigt nöjd med resultatet. Tycker att det ser ut som om man varit på salong och fått gjort vid sina nagler. Kan säga att jag kommer att vara Oriflame otrogen på denna fronten, då jag inte är riktigt nöjd med deras manikyr produkter.

Löspudret har jag inte provat ännu. Kommer att göra det imorgon. Så ni får hålla er till tåls med ett utlåtande. Det kommer, mer kan jag inte säga.


Kommentarer
Postat av: sandra

Hej klart man måste få provat annat det gör inte dig det en sämre människa. Det blev jätte fint.

kram

2009-01-08 @ 11:09:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0