Shopping

Idag har jag varit och shoppat tillsammans med mamma. Hon behöde ett par nya skor och det hittade hon. Jag hittade ett par ursnygga stövlar, men tyvärr så har jag inga pengar till dom. Men jag har en snäll mamma, jag fick stövlarna i förtidig födelsedagspresent (jag fyller år om 5,5 v). Efter sko och stövelshopping begav vi oss mot fiket. Där blev det en god sallad och en caffe mocca för mig, en baugett med skagenröra och mineralvatten till mamma. Det var hur gått som helst, men så är det mitt favvis fik också. Mätta och belåtna fortsatte vi våran shopping. Jag införskaffade ett par nya örhängen och torrisar till katterna. Nu har mamma åkte hem och jag sitter som vanligt vid datorn. Bättre att sitta här än att sligga och sova (det skulle iofs inte vara helt fel, har torkat spyor halva natten, magsjuk kise).



Här är min födelsedagspresent


Mina nya örhängen

Kommentarer
Postat av: Anonym

WOW,WOW-läckra stövlar!Vill ha!!Hoppas allt bra med er!Trevlig helg! Mia

2009-01-16 @ 20:45:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0