Så ja

Då vart middagen iställd i ugnen. Idag blir det gratinerad broccoli och stekt bacon, smaskens.

Har i eftermiddag haft kaffe gäster. Dat var min mamma och en vän till henne. Alltid trevligt med besök.
I förmiddags var jag iväg på vattengympa. Det är så härligt att börja veckan med det. Innan jag åkte dit hann jag med att röja undan disken, wieeeeeeee.......... Nu slipper jag den!!!!

Idag var min sprutdag. Jag tog min spruta som gör att jag inte ska få för mycket känning av min reumatism. Tar denna spruta själva =) Det är ju bara två gånger i månaden som jag tar den. Men det är tillrälckligt. Tur att sprutan räknas in i högkostnadsskyddet på apoteket, annars hade jag inte haft råd till den. En månadskonsumtion kostar 10995:-
(Skulle här har lagt in en bild på sprutan, men det vill sig inte).
Tur att man har en "bilring" att sätta spruta in *S*

Nej, nu ska jag börja steka mitt bacon.

Vi synes kanske senare.

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0