Pucko

Jag tror att jag är tillsammans med en komplett galen pucko =)) När vi satt och tittade på TV så satt han och störde sig. Riktigt störde!!!! Förställde rösten, gjorde sig löjlig över allt som visades på TV:n. Jag försökte att se ointresserad ut, men hur lätt v ar det??!!! Satt och asgarvade inombords. Såna här ryck får han titt som tätt, min älskade galning. Tur att det är en av oss om kan liva upp stämningen.

Har precis varit på bröllop =) Ja, Bonde söker fru bröllopet. Det var jättefint och hur romantisk som helst. Så romantiskt vill jag också att mitt bröllop också ska vara, den dagen jag gifter mig. Om jag nu kommer att göra det. Älsklingen min är lite motsträvig på den fronten hihihi.......... Får försöka mjuka upp honom på något sätt, men HUR?? Det har jag ingen aning om. Får nog fundera ett par varv på det.


Nej, nu har jag lite pluggande att ta tag i, så att det blir gjort innan det blir för sent.


Kram


Kommentarer
Postat av: Emma

4 kg på 3 veckor, det var inte illa!! :) Härlgit att få en sådan rivstart! Lade till dig på blogglovin! :)

2009-01-26 @ 22:32:16
URL: http://emmasform.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0