Nöjd och trött

Nu har jag suttit ett par timmar och gjort ändringar i inställningarna på min blogg. Jag är verkligen nöjd med resultatet. Det kommer säkert att bli fler ändringar framöver. Men det är bättre att ta lite i taget än allt på en gång. Jag är ju ingen datahaj. Men skam den som ger sig. En stor eloge till Designa din blogg. För det är med denna sidans hjälp som jag kunnat genomföra alla ändringarna. Vad skulle jag gjort om jag inte haft denna hjälpen?? Jo, jag hade fått nöja mig med en av standardmallarna.

Idag eller rättare sagt igår var vi i Malmö. Det behövdes köpa nya glödstift till bilen (den är väldigt svår startad) samt en del verktyg. Ja det var inte jag som handlade det var min kära sambo som gjorde slut på sina julklapps pengar. Jag la mina julklapps pengar på en Soda strem. Annars så var dagen lugn och avslappnad.

Nej, nu tror jag att jag ska gå och lägga mig.

Natti Natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0