Motivation

Ja, den kan man ite säga är på topp idag. Allt har kännts anti. Har inte haft någon ork till något. Igår vart det mycket bättre. Då var motivationen på topp. Jag var verkligen taggad och planerade lite längre framåt. Igår hade jag stora planer på att börja styrketräna, men idag är det som bortblåst. Får hoppas att motivationen snart är på plats igen, så att jag orkar komma igång med träningen. Jag vet ju att det är bra för min hälsa att träna och att gå ner i vikt. Vikten är ju på väg neråt men träningen blääääää........... Har iofs vattengympan som jag går på två gånger i veckan, det är bättre än inget alls. Men jag känner ju att det inte räcker i längden.

Maten har jag inte haft några som helst problem med. Och godis/chips VAD ÄR DET??!! Det är snart 4 v sen jag åt det senast. Som det känns nu, så kommer det att gå galant att vara utan det.Så den motivationen är det inget fel på. Tur att det fungerar med maten. För hade det inte gjort det så hade jag lagt ner hela viktminsknings projektet. Så gott som jag ätit de senaste veckorna har jag inte ätit innan. LCHF är ju enbart kanon god mat och mat man verkligen kan och vill unna sig. Det är inte ofta som man får äta tex hur mycket vispgrädde som helst, utan att gå upp i vikt. Nu är det tvärt om, jag går ner i vikt av vispgrädde =)

Nej, nu tänkte jag spela lite spel.

Kram

Kommentarer
Postat av: Emma

Vattengympan är ju tokbra. Du kanske kan börja med lite lätt styrketräning hemma. Situps, armhävningar och lite sånt!

2009-01-27 @ 22:38:44
URL: http://emmasform.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0