Mat förslag

Så har kan en måltid se ut fr mig:

Strimlad stekt kycklingfilé
Strimlade morötter
Strimlad vitkål
Stekt svamp
Creme fraiche



Jag saknar verkligen inte potasis, pasta eller ris. Det finns ju så mycket annat som man kan ersätta det med. Har ännu så länge inget problem med godissug =) Och det är härligt så länge som det håller sig på avstånd. För när suget kommer då vet jag att jag har svårt att motstå.
Till middag i dag blir det en bit grillat oxkött. Har ännu inte riktigt bestämt mig vad jag ska ha till. Men det lutar åt blomkålspuré, stekt svamp och creme fraiche.

Jag lovar att komma med lite info om LCHF, för er som är nyfikna på det och kanske vill prova på.

Kram

Kommentarer
Postat av: sandra

hej vännen allt bra håller tummarna för dig att det skall gå bra. Lust för träffas en dag.

kram

2009-01-07 @ 13:27:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0