Måndag

Halva dagen snart avklarad. Hummmmmmmm...........vart har den tagit vägen??

Steg inte upp förns kl 9 ( hade då sovit i 10 tim). Åt frukost, packade sedan väskan för att dra vidare mot vattengympan. Skulle vara där kl 11 för 1 timmes gympa. Det var så skönt att få komma ner i det varma vattnet (32 grader). Kroppen blir så avslappnad, nästan för avslappnan. Brukar bli så trött att jag somnar när jag kommer hem, men icke idag.

Om en stund ska jag åka till tandläkaren, har ingen tid, ska ordna med lite saker där. Har ett friskvårdsavtal med dem. Ska nu änra till autogiro, för jag har inte råd att hosta upp alla pengarna när räkningen kommer nästa månad. När jag kommer hem ska jag sätta mig och söka lite jobb. Får först se om jag hittar några att söka. Det är ju lite stiltje på den fronten just nu. Men jag tror att det är så för det flesta arbetssökande.

Ikväll ska jag till min svägerska på tupperwareparty. Får se om där finns något att beställa. Har ju en hel det av deras produkter. Men det tar jag ikväll.

Ses senare.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0