Hur har det gått???

Då är det en vecka sen jag påbörjade mitt livsstilsprojekt. Hur har det då gått denna första veckan? Över förväntan kan jag säga. Har absolut inte haft något godissug, eller sug på något annat mellan måltiderna. Det är storslaget när det gäller mig. För jag brukar konstant vara sugen på något hihihi........ Men det är nog också så att denna nya mat gör att jag håller mig mätt mycket längre än vad jag varit tidigare och det är ju bara kanon.
Nu är ni väl nyfikna på hur det har gått med vikten?? Kan säga att trots att jag har den där veckan, så har det gett resultat (brukar gå upp under den veckan). Nu har jag gått ner 2 kg!!!!!!!! Jippi........Ger mig själva en stor kram, för det är jag värd. Så nu är jag på rätt väg, men det är många fler kilo att gå ner. Men jag gör inte denna livsstils ändringen enbart för att gå ner i vikt. Det är min hälsa som den största anledningen. Jag har ledgångsreumatism och den blir ju inte bättre av att jag dras med ett X antal kg för mycket, snarare tvärtom. Det är ju trots allt hälsan som är viktigast.

Nej, nu har jag inte tid att sitta här mer. Ska ner i källaren och hänga upp tvätt, sen är det tid att påbörja kvällsmaten. Idag blir det (pasta, till älsklingen), kättfärssås och råkostsallad.

Ha det gött allesammans

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0