Fika

Idag har jag varit på en super trevlig fika med två vänner. Det blev en god sallad, kaffe och massor av skitsnack. Fick även ett trevligt besked. Det visade sig att min ena kära väninna är gravid =) Jag är så glad för din skull. Vet ju hur svårt ni haft det för att komma så här långt. Jag håller tummar och tår på att det går vägen denna gången. GRATTIS vännen!!!
Jag har även hunnit med att tvätta två maskiner. Var verkligen välbehövt, då det var översvämmning i tvättkorgen. Disken är gjord ochså, men efter det så har det tillkommit ny ;( Får ta den imorgon.
Älskade R har bytat glödstiften på bilen. Så nu startar den utan prut =)) Du är underbar, min älskling.
Ja, vad harjag mer gjort idag?? Jooo.......jag har fått röjt undan på skrivbordet, allt onödigt är nu borta. Återstå att se hur länge det nu varar ;)) hihihi.......
Det har även hunnits med en stunds vila. Den var verkligen välbehövlig, då jag känner att det är en ny förkylning på G. Har feber känning, svullen i halesen och allmänt ont i kroppen.
Nu sitter jag vid datorn med ett halvt öga mot TV:n, som älsklingen har koll på.

Ha en fortsatt bra kväll allesammans!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0