Duktig flicka

Nu känner jag mig duktig, efter att ha betalt alla räkningarna. SÅ härligt att ha dom borta och inte behöva bry sig på ytterligare en månad.

Det gick inget bra i handbollen =( Sverige förlorade med 5 bollar. Men vi har gått vidare iaf och det är huvudsaken. Ska snart gå och lägga mig, så jag orkar med vattengympan imorgon förmiddag. Får köra hemifrån senast 9.45, så att jag är redo att hoppa i badet 10.30

Jag vill bara sända ett stort tack till Sandra. Vilken härlig vän du är. Igår fick jag en förtidig födelsedagspresent av henne. Hon har bokat in oss till en ryggmassage, ben och fotbehandling i Malmö, den 3 feb. Efter det ska vi ut och äta en bit. Jag ser verkligen fram emot det och det kom verkligen välbehövligt för min del. En bättre födelsedagspresent kan jag inte få, jo det skulle vara ett stort PLUS på gravstickan. Kram på dej gumzan.

Nu kallar sängen på mig.

Natti natt

Kommentarer
Postat av: [ t a k a i . b l o g g . s e ]

Hej sötnos! :]

Jag har för inte så längesedan startat en allday/fotoblogg, och skulle bli överlycklig om du ville kika in och kommentera de bilder jag har lagt upp :

Lägger gärna till dig via bloglovin, om du lägger till mig ;)



Hoppas att du får en fin kväll! :

2009-01-23 @ 18:04:23
URL: http://takai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0