Dagens outfit

Så var jag redo för dagen och dess åtagande. Så här ser dagens klädsel ut:



Mönstrad tunika/klänning från Ellos, svarta strumobyxor och beiga benvärmare.

Nu är jag redo för att fika med Sandra. Fikan är för den delen avslutad och den var jätte trevlig. Massor med skitsnack och god fika. Vi får göra om det snart igen, men då hemma hos dig.
Nu har jag en maskin med tvätt igång, ett måste om man vill ha rena kläder i garderoben. Tror nog att jag ska gå och sätta mig framför TV:n en stund nu och koppla av. Jag är hur trött som helst. Har sovit som en kratta i natt. Hade svårt för att somna och när jag väl gjort det så väckte katten mig. Hon skulle tvunget ta sig igenom persiennen för att spana på något där ute. Katt skrälle ;)) Efter det så fick jag krypningar i benen grrrr......... Kanske blir det en tupplur senare, men jag får se.

Nej, nu drar jag mig mot TV:n

Kram

Kommentarer
Postat av: SANDRA

Hej tjejen har kod på min blogg hör av dig så får du den

kram

2009-01-13 @ 22:56:29
URL: http://mittlivsomsandrabjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0