Äntligen fredag

Äntligen äntligen så är det fredag och en helt obokad helg. Ska bli så skönt att bara få vara med älsklingen. Det blir ju inte så mycket av det mitt i veckorna då han jobbar och av naturliga skäl är trött om kvällarna.

Idag har jag varit och fått akupunktur i nacke, axlar och ansikte. Det blev även ett välbehövligt preafinbad för mina händer. För er som inte vet vad det är, så kan man säga så här: det är som att stöpa ljus, man doppar händerna i flytande och härligt varmt perafin ett par ggr. Sen ska händerna in i plastpåsar, vidare rullas en handuk om för att slutligen stoppa in häderna i jätte grillvantar ;) Så här sitter man i ca 30 min. Man känner hur händerna blir varma och svettiga, men det är så det ska vara. Att få av perafinet är inga problem, det är som att ta av sig ett par vantar.
På vägen hem blev det en tur inom till affären för att veckohandla. Och nu sitter jag här och bloggar samtidigt som jag slötittar på TV. Ska snart ner i köket och påbörja middagen, kycklingklubbor.

Nej, nu orkar jag inte skriva mer. Ses kanske senare.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0