VARFÖR??

Varför ska man börja känna sig krasslig nu? Har börjat få ont i ögonen, näsan börjar snorar och jag fryser från och till. Vill ju inte bli sjuk nu, då jag fyller år imorgon. Ska för den delen också på vattengympa, crosstraining och perafinbad. 

Gårdagskvällen blev hellyckad , med massor av god mat, dryck och härligt sällskap. Kvällen blev heller inte så sen, då snön började vräka ner. Några av gästerna hade en bra bit att köra. Nu ska vi bara försöka att blanera in firandet med mina föräldrar och svärföräldrar. Hade ju inte plats till alla. Så är det när man inte har världens största matplats. Men det är bara kul att ha gäster, bara det inte är allt för ofta.

Idag har det varit en riktigt slappdag. Har tittat en del på skidor och sovit. Älsklingen har gjort detsamma. Han mår inte så bra heller ont inacke och axlar.

Nej, nu ska jag titta på Beck filmen. Skriver kanske mer senare.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0