Underbar dag

Vilken underbar dag jag har haft idag. Tack Sandra vännen för den. Jag/vi har varit i Malmö och fått ryggmassage, ben och fotbehandling. SÅÅÅÅÅ underbart härligt det var. Vill göra om det imorgon igen ;) Nu känner jag inte av mina muskelknutor i nacken och axlarna. Smärtan jag har haft där är som bortblåst. Efter denna härliga behandlig åkte vi till en kinarestaurang och åt en jättegod buffé. Flåt, jag har syndat med lite ris och friterade räkor. Mätta och belåtna gav vi oss ut en säng på stan. Bara för att glo i affärerna. Så jag har kompenserat lite för mitt syndande. Har ont i höfterna eftersom jag gått lite förmycket. Synden straffar sig själva :P

Jag vet att jag lovat er foto från dagen, men det har inte blivit några. Förutom dom som jag tog imorse här hemma. Bjuder på nogon av de bilderna.


Ser lite små drömmande ut =)

Han en fortsatt bra kväll!!

Kram

Kommentarer
Postat av: SANDRA

hej och tack själv hade jätte trevligt och mysigt. Det får vi göra om när vi rik igen ha ha ha.

Många kramar sandra

2009-02-04 @ 09:18:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0