Tystnaden bruten

Det har varit vädligt tyst från mig i helgen. Men nu bryter jag tystnaden.
Här kommer en snabb sammanfattning av min helg.

Fredag: Satt och pluggade organisationsteori från och till hela dagen. Samt skötte om hemmet. Så det var en hemma dag helt och hållet.

Lördag: Vi var hos frissan på förmiddagen. Efter det tittade vi på en fotbollsturnering (vänners barn som spelade). På eftermiddagen var det slappt. Vi vilade upp oss inför kväller, då vi skulle till vänner och ha det mysigt. Det var en helt underbar kväll. Blev inte allt för sent. Vi körde hem runt 01. Kröp ner i sägnen runt 01.30.

Idag: Ja vi har varit lite mörar och slöat, hhihih. Märks att man börjar bli gammal *S* Så som ni förstår så har det varit extremt lungt. Skönt. Nu sitter vi och tittar på TV, Beck. När det är slut är det sängen. Så att jag orkar med vattengympan imorgon.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0