Trevlig förmiddag

I förmiddags hade jag fika besök av min vännina och hennes döttrar. Vi hade det hur trevligt som helst. Töserna satt och pysslade medan vi satt och snackade skit om allt och ingenting. Det är ju inte så ofta som det blir tid över för oss att träffas. Men det är ju förståligt. Har man tre barn så är det en massa pusslande för att få tiden att gå ihop.

Här kommer lite bilder från förmiddagen!!



Antonia gör halsband



Felicia är djupt inne i sin bok



Det hanns även med lite bus

När dom åkt hem och jag ätit lunch vilade jag en stund. Har sovit som en kratta inatt. Mest varit vaken =( Så vilan var välbehövlig.Tyvärr blev den inte så lång som jag velat, då mamma ringde och väckte mig. Men det gjorde inget, skulle ju upp och fixa med middagen.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0