Tjuvat

Kunde inte hålla mig längre. Tjuvvägde mig innan idag, har vägdag på torsdag. Det såg väldigt lovande ut, SO FAR SO GOOD!!! Hoppas bara att det håller i sig också. Ingen skulle bli gladare än jag.

I veckan får jag min LCHF-kokbok. Ska bli kul att få insoiration till nya recept. Har ju kört fast i det invanda. Det blir sååå enformigt i längden. Jag tillhör också den kategorin som snabbt blir trött på det som man kör om och om igen. Hur är det för er??

Tror att jag kommer att köra igång lite med styrketräningen imorgon, om jag inte har för mycket träningsvärk, efter dagens vattengympa. Nja, jag får ta det i morgon och inte ikväll. Men som det känns nu så blir det träning imorgon.

Nej, nu ska jag sätta mig och spela lite spel.

Kram och natti natt

Kommentarer
Postat av: ani

halo =) vad äter du till frukost när du vill lyxa till de? kram anna

2009-02-10 @ 05:39:44
URL: http://annaelisabethlinde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0