Syndat men jag mår bra för det

Denna veckan kommer jag inte att ha gått ner något när jag ska väga mig imorgon. Har ju tantröd och jag har syndat. Har ätit rostatbröd ett par ggr de senaste dagarna. Men jag har inget dåligt samvete för det. Har bara känt att jag varit tvungen att få äta börd. Ibland så måste man få göra utsvävningar från sin kost. Bättre att äta bröd än att äta godis, för det har jag också haft tillfälle till att göra. Vi har ju haft godis hemma i ett par dagar nu, då vi hade gäster i lördags. Men jag har inte smakat en enda bit av det STOLT. Klara jag av det så klarar jag av allt, så känns det nu. Då jag har varit en riktig godisgris eller rättaresagt en chipsoman.

Nåja, denna vekca får väl vara en slarv vecka, sen är det nya tag igen nästa vecka. Jag har varit duktig med träning de senaste veckorna. Har vattengympat 2 ggr/v samt varit ute och stavgått en gång/v + att jag i måndags började träna på sjukgymnastikens crosstrainer. Gick där iofs bara 5 min, men jag var genomsvettig på den lilla tiden, samt att jag inte klarade av mer. Min astma satte stopp. Bättre att ta det lungt i början och sedan utöka. Ska på crosstrainern igen imorgon innan vattengympan =)

Nej, nu ska jag titta på skidvm

Sysen senare idag.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0