Står still

Denna vecka har vikten stått still. Bättre det än att man gått upp. Nu är det nya tag inför nästa veckas vägning. Nåja, jag är jättenöjd med att ha gått ner 5 kg på 5v. Men visst vill jag gå ner mera, men det får ta den tiden det tar. Jag har ingen brådska. Om det så kommer att tv 2-3år, så låt det göra det.

I morse var jag iväg på vattengympa. Passet började kl 9, gäsp. Var hur trött som helst när klockan ringde 7,30 och jag är fortfarande lika trött. Vet inte riktigt vad det är som gör att jag är konstant trött. Får ta upp det med min läkare när jag ska dit nästa gång.

Nej, nu ska jag gå och göra mig iordning. Ska ut och fika med två härliga vänner. Jag tar kameran med mig, men lovar inget. Blir det några bilder så blir det det.

Kram

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag tror det är årstiden.. nu vill man ha sol och värme!

2009-02-05 @ 22:23:24
URL: http://emmasform.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0