Shopping sällskap

Idag har jag varit shopping sällskap åt min mamma. Hon skulle införskaffa nya byxor och en topp. Detta hittade vi på Bo Ohlsson i Tomelilla. Samma håla som jag bor i. Efter shoppingen blev jag bjuden på en välbehövlig fika. Alltid gott. Efter någon timme gav vi upp och åkte var pch en hem till sitt. Jag med världens huvudvärk och mamma med en fattig plånka hihihi....

I eftermiddag hr jag tagit det lungt. Hunnit med att plugga lite, samt att laga mat. Har även påbörjat en ny bok, Ät dig ner i vikt. Den verkar jättebra och ger bra tips hur man ska göra för att gå ner i vikt med naturlig mat. Kommer med en resencion när jag läst färdigt den.

Nej, nu ska jag dricka upp min cappuccino innan den kallnar.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0