Oroad

Fick för en stund sen ett SMS från en väninna och det var inget kul. Hon ligger inlag på sjukhuset med blödningar från moderkakan. Hon är gravid och har precis kommit in i v 13. Hennes förra graviditet tog slut i v 22. Så jag sitter här och är orolig och samtidigt rädd.  Jag vet hur svårt hon har för att bli gravid och nu detta. Hur mycket ska hin behöva stå ut med??

Det ända jag kan göra är att finnas där för henne och stötta. Och det vet hon om att jag gör. Vi finns där för varandra, då jag vet vad hon går igenom. Jag hoppas av hela mitt hjärta att det kommer att gå bra och att hon får fullfölja denna graviditeten. Om hon så skulle bli sängliggande resten av tiden, så skit samma. Det viktigaste är att allt kommer att gå bra.

Du finns i mina tankar!!!

Mina ögon kan tindra
Mina läppar kan le
Men sorgen i mitt hjärta kan ingen se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0