Onsdag

Onsdag och lillördag: Jag förstår inte riktigt vart tiden tar vägen. Men det är iofs bättre att tiden går fort än långsamt.
Ikväll ska jag iväg och jobba/se på handboll. Var ett tag sen sist, skönt att få komma igång igen. Annars så har jag inga planer för dagen. Men jag känner att jag behöver en dag utan någora planer efter gårdagen. Har så infernaliskt ont i mina höfter. Men det är synden som straffar sig själva. Det viktigaste är att jag hade det trevligt igår och då kan man leva med den trista baksidan.

Snart ska jag åka till affären och handla lite till middagen. Vi ska ha kycklingwok. Älsklingen ska ha nudlar till det, men inte jag. Synade tillräckigt igår med ris och friterade räkor. Men gott var det.

Vi höres av senare. Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0