Kokbok

För någon dag sen beställde jag en LCHF-kokbok. Väntar nu på att den ska komma. Är så sugen på att prova på nya recept. Det blir så lätt att man kör fast i samma mönster dag ut och dag in, eller att fantasin inte infinner sig när det är tid att laga mat.

Idag har vi handlat hem färdigmat till kvällsmat. Älsklingen min tog en kebabrulle och jag var nyttig och tog en kebabsallad. Det var mycket smarrigt. Åt bara hälften av salladen, så jag har lunch tills imorgon.

Snart ska jag gå ut i förrådet och hämta in lite morötter. Tänkte ha det och lite dippa till melodifestilvalen.

Ha en fortsatt bra kväll, så hörs vi kanske senare.

Kram

Kommentarer
Postat av: Emma

Nu är det dags att tala om hur första godisfria veckan gått! :)

2009-02-08 @ 11:50:55
URL: http://emmasform.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0