Här är jag

Så är jag tillbaks efter en bloggfri dag. Kännde bara att jag inte ville sitta vid datorn igår och blogga. Var bara inne och kollade av mina mail.

Vi fick gäster igåreftermiddag. Det var min systerdotter och hennes familj som kom på kaffe. Alltid kul att träffa sina syskonbarn. Det blir inte så ofta som vi träffas, då hon inte bor tillsammas med sin mamma. Men hon har det bara bra med sin pappa och hans nya familj. Min syster har DAMP, därför bor inte hennes dotter tillsammans med henne.

Annars så gjordes det inte så mycket igår. Älsklingen var i garaget en stund och jag fick också äran att få hjälpa till där hihihi....... Han håller på att renovera en bil och behövde hjälp med att sätta fram- och bakruta på plats. Alltid kul när man kan hjälpa till med något.

Idag har jag hos arbetsterapeuten (hur det nu stavas ;)) och badat händerna i perafinbad. Efter det var jag redo för vattengympa. Idag började jag i en grupp. Så nu blir det grupp gympa en gång i veckan och individuell gympa en gång i veckan.

Nej, nu ska jag gå ner till köket och ta handom disken.



Matilda (min systerdotter) och Emelie (hennes "lillasyster")

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0