Förlåt

Att jag varit dålig på att skriva de senaste dagarna, plus att jag har syndat. Detta beror på att vi haft gäster, så det har städats, handlats, lagat mat osv. Vi har firat min födelsedag (har inte fyllt år ännu, gör det på måndag). Så det har bjudits på tacos, smaskens. Var ju bara tvungen att ha lite tortillachips till det, samt att det slank ner någon cider + en rom och cola. Men det var inget gott med rom och cola. Har ju inte druckit läsk sen nyårsafton 2007. Tur att man bara fyller år en gång om året ;) Tycker att jag var duktig som motstod allt godiset som var framdukat. Var inte ens sugen på det, wieeeee.........

Nej, nu är klockan sängdags för länge sen. Lovar att lägga in lite bilder från partyt.

Natti natt

Kommentarer
Postat av: Emma

Har utmanat dig i min blogg :D

2009-02-22 @ 18:42:04
URL: http://emmasform.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0