En aning skumt

Har varit vägdag för mig idag. Ställde mig på vågen i morse och den visade + 0,5 kg. Inte så konsitgt då jag har fått tant röd. Åt frukost och åkte sedan iväg till vattengympan och akupunkturen. Vad härligt det var, trots att jag var uppe tidigt , i mina mått mätt kl 7.30

När jag kom hem igen vid lunch tid, så ställde jag mig på vågen igen. Och då vägde jag 1 kg mindre än förra veckan. Snacka om att jag blir allmänt förvirrad över min våg. (tror nog att jag ska investera i en ny våg) För jag tycker ju att jag inte skulle vara lättare nu. Har ju hunnit med att äta och att ta en snabbfika. Men, men...... Nu har jag bestämt mig för att gå efter den positiva vägningen denna gången. Nästa gång får jag göra tvärtom *S* Så totalt så har jag gått ner 8 kg i år. Tycker att det är jättebra och är stålt över mig själva. Om 2 kg ska jag belöna mig med något, men jag vet inte vad. SNÄLLA KOM MED FÖRSLAG!!!!

Kram

Kommentarer
Postat av: Emma

Nytt klädesplagg? Eller kanske någon rolig upplevelse som bio, teater eller så?

2009-02-20 @ 08:18:48
URL: http://emmasform.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0