Där satt den

Har nu varit hemma i ca 2 timmar. Har varit och tittat på en handbollsmatch i Ystad. Jag säger bara att DÄR SATT DEN. Vilken härlig vinst. Vi vann över Säfehov som leder elitserien, det gör dom iofs fortfarande och vi YIF ligger kvar på andra plats.

Jag känner nu hur mina söta blå börja bli tunga. Är nog snart tid att snussa. Hoppas att det går bättre inatt. För natten till idag har inte varit en bra natt. Har typ sovit i max 3 tim. Det beror på min värk och att jag tog en stark värktablett en stund innan jag skulle lägga mig. Nåja, sån är baksidan för mig. Jag ska inte klaga, det kunde varit mycket sämre.

Nej, nu knallar jag mot sängen.

Kram och natti natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0