Besöket avklarat

Nu har jag haft mitt besök här. Det var arbetsterapin som var här för att se över om jag behöver införskaffa lite hjälpmedel till min datahörna. Ni som inte vet så har jag ledgångsreumatism, som gör att jag har värkbesvär i mina händer och axlar. Nu har arbetsterapin inte så att man kan få låna tangentbord, mus mm mer (budget nedskärning). Det jag fick idag var ett arm/handledsstöd som jag fäster på skrivbordet (kommer bild på det senare). Får väl ge mig iväg till en kontorsaffär för att kolla upp vad de andra hjälpmedlena kostar. Troligtvis en förmögenhet, *suck*. Nåja, man ska vara glad för det lilla och det är jag. Men visst är det jobbigt när man vet att man behöver hjälpmedel och sen inte har råd att införskaffa dem. Det får bli till att spara in på något annat.

Nej, nu ska jag gå och gosa med mina goa kisar.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0