Äntligen

Wieeeeee, nu är städningen avklarad och jag sitter och tittar på VM-finalen i handboll. Vad skulle jag gjort utan min älskling? Han tig handom dammsugningen, så skönt att slippa den. Nu är han nere i pannrummet och håller på att göra rent i pannan, så att vi kan få värme (vi har pelletsbrännare).

Jag känner mig fortfarand slö och krasslig. Har nu också börjat få ont i öronen =(( Tror att det är hörselgångsinflammation, som jag får titt som tätt. Alltså inget ovanligt.

Vi har vait iväg och kompeterat lite mer mat till nästa vecka. Så förhoppningsvis slipper jag handla innan det är tid för veckohandlingen. Mest åkte vi iväg för att vi behövde tomater till kvällsmaten, har ätit tacos utan chips till. Men som vanligt hamnar det alltid lite mer i korgen än vad man tänkt. Men absolut inget otillåtet för mig.

Nej, nu ska jag krypa ner under täcket och fortsätta att titta på TV.

Kraaaaaaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0