Äntligen

Efter mycket om och men så lyckas jag komma in på bloggen. Vad irriterande när det inte vill som jag vill. Men nu är jag här =)

Idag har jag varit på vattengympa. Jätte härligt och välbehövligt. Men innan det började hann jag med en kort tur i Simrishamn. Slank inom på Lindex och införskaffade en foundation och en mascara. Kommer med recension på det en annan dag. Har inte använt det ännu. Jag hann även med att ta en mugg med kaffe i sjukhuskaffeterian, samt att plugga lite *suck*

Hemma igen var jag hungrig. Värmde upp gårdagens rester, chilikasslergratäng och rårakor (allt LCHF vänligt). Disken blev också diskad. När det var klart kom en leverans med pellets, så att vi kan få lite värme i huset.

Vips så var det tid att börja på middagen. Idag blev det så blev det fläskpannkaka, smaskigt. Men innan jag åt tog jag en power work med stavarna. Var väl ute i ca 30 min. Blev ca 2 km, men mer orkade mina höfter inte med. Efter middagen parkerade jag mig framför TV:n en stund och nu sitter jag vid datorn.

Jag har lagt upp en ny kategori "Recept". Där kommer jag att publicera LCHF recept från min LCHF-kokbok. Nu är det hårda bud från min sisda, då det känns som om jag gått upp i vikt sen jag vägde mig i torsdags.

Nej, nu ska jag publicera lite recept.

Kram

Kommentarer
Postat av: Emma

Min blogg är också superseg. Statistiksidan har jag inte lyckats kolla på flera dagar t.ex

2009-02-17 @ 21:26:28
URL: http://emmasform.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0