7 sanningar

Blev utmanad av Emma. Jag är skitdålig på att ta till mig sådana här bloggutmaningar, men ska försöka ;-)

Blir du utmanad går det till så här:
1. Länka till den som har utmanat dig
2. Berätta sju sanningar om dig själv
3. Utmana sju personer i slutet av ditt inlägg
4. Skriv ett meddelande i de sju personernas bloggar, så att de vet om utmaningen.

1. Jag fyller år idag.
2. Jag hatar att vara arbetssökande.
3. Jag är dålig på att fullfölja saker som jag påbörjat. 
4. Jag känner fortfarande sug efter chips och annat godis alldeles för ofta
5. Jag ska bli moster för 5:e gången till sommaren
6. Jag har 4 syskon, en storebror (som inte lever), två småsystrar och en lillebror (halvbror)
7. Jag älskar att gå i mysbyxor.

Jag utmanar (helt omedveten om vilka som gjort den här utmaningen eller inte):
1. Marie
2. Malin
3. Beatrice
4. Åza
5. Becka
6. Sabina
7. Isabella

Kommentarer
Postat av: malinm.se

Nejmen.. Mari från 118 700? :D

2009-02-23 @ 21:41:45
URL: http://malinm.se
Postat av: malinm.se

Åh vad roligt :) Åh har du inte fått jobb än? :(

2009-02-24 @ 14:36:13
URL: http://malinm.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0