Shoppohplic

Ja, jag känner mig verkligen som en shoppoholic. Tycker att vi inte gjort något annat de senase dagarna och det sätter sina spår i plånboken. Men jag tror inte att det inhandlats något onödigt under våra shoppingturer. Idag har det inhandlats lite hundmat, samt dekorationer till nyår. Vårat färgtema till nyår kommer att gå i svart och guld. Tror att det kommer att bil hur elegant som helst.

Idag fick vi en oväntad utgift, men den var så illa tvungen att ta. Vi fick åka iväg med Roy till vetrinären, då han hade något som irriterade på sin vänstra armbåg. Det visade sig att det var en "vårta" som han låg och slickade på till och från. Nu är den avlägsnad och vi fattiga. Samtidigt som vi var där tog vi upp att Roy har problem med sin mage. Det viasde sig att han troligtvis har en ensymbrist i sin bukspottskörtel. Nu kommer det att bli medicinering för restan av livet. Inget kul, men så illa tvunget.

Nu sitter vi och slappar i TV-rummet. Vi håller även på med att skriva inhandlingslistan till nyår. Lika bra att göra det nu och hoppas på att man inte missar något. Vi sitter och går igenom recepten och skriver listan utefter dem. Nej, nu hojtar älsklingen på mig. Han håller på att skriva ut recept till huvudrätten.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0