Härligt

Vilken härlig dag det är idag. Snön ligger vi och gnistrande och ungarna på skolan har hur kul som helst. Det är så kul att se på när dom busar runt och ser ut som snögubbar. Just nu är förskoleklassen och ettorna iväg och åker pulka. Jag skulle gärna vilja var med dem, men jag har andra arbetsuppgifter att sköta. Just nu så sitter jag och har minneslek.

Vägarna från Tomelilla till Skurup imorse var inget bra att köra på. Det var till att ta det försiktigt om man ville komma fram helskinnad. Visst var det dom som stod på gasen och drog om en. Men jag tycker att det är bättre att man tar det lungt och försiktigt, samt att man visar hänsyn till sina medtrafikanter. Det får helt enkelt ta den tid det tar att ta sig fram.

Ja, det har inte hänt så mycket sen jag skrev senast. Så jag tror att jag skrivit färdigt för denna gången.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0