Ensam hemma

Eller inte, djuren är ju också hemma. Det är bara min älskling som är på vift. Han har varit på fotbollsträning och efter den så åkte han hem till en vän för att ta en fika med denne och hans familj. Inte mig emot, då jag har haft fullt upp med lussekatts baket. Nu är "bullarna" klara och ligger på avsvalning. Jag har inte provsmakat ännu. Väntar med det tills älsklingen kommer hem. Vi ska iofs åka iväg till älsklingens syster och sambo då, men jag kan ju alltid ta med mig och bjuda på det nybakta.

Annars så har jag inte gjort så mycket mera idag. Jag suttit och stickat mellan jäsningarna av degan. Vill ju bli klar med det jag stickar. Kan inte berätta vad det är, då den som ska få det läser bloggen. Så ni får hålla ut ett tag till innan jag avsläjar vad jag stickar. Nu så sitter jag och tittar på längdskidåkning. Har bara ett halft öga på TV:n. Men men.........

Om man skulle gå och göra klart julkorten, så att dom kan bli ivägskickade någon gång. Ja, jag får fundera på det en stund. Nej, nu hörs det som om älsklingen är på ingång. Då får jag gå och låsa upp ytterdörren för honom. Han har ingen dörrnyckel med sig.

Kram

Kommentarer
Postat av: Emmas Form

Gjorde inga egna kort i år jag. Kände inte att tiden fanns :) Ska lägga mina på lådan imorrn :)

2009-12-13 @ 15:38:53
URL: http://emmasform.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0