Vem är det som ringer??

Ännu en dag med lite att göra på jobbet. Det resulterade i att jag åkte hem en timme innan jag skulle slutat. Kännde bara att jag inte orkade med att sitta och inte göra något. Då var det bättre att komma hem och ta tag i disken och laga middag. Det blev även en välförtjänt vila. Idag har det kännts som om jag inte vaknat, känner så ännu.

På vägen hem ringde min mobil. Trodde först att det var älsklingen som ringde, men så var det inte. Det var ett nummer som jag inte kännde igen. Men vad trevligt samtalet var. Det var ett bemanningsföretat i Helsingborg som ville boka in en anställningsintervju med mig. Så nu ska jag dra mig till H-borg på fredag eftermiddag. Vad kul det skulle vara om jag fick ett jobb, när det gamla tar slut. Jag hade helt glömt bort att jag sökt jobb hos dem, då jag skickade iväg min ansökan för över två månader sen.

Nej, nu orkar jag inte skriva mera. Jag ska koncentrera mig på firiidrotten.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0