Två dagar kvar

SNYFT, nu har jag bara två dagar kvar på jobbet. Det kommer att bli så trist att inte gå till jobbet på måndag. Då får jag istället traska till AF =( Men, men...............jag kanske inte kommer att vara arbetslös så länge. Igår ringde det ytterligare ett bemanningsföretag till mig. Jag är registrerad på deras sajt. Dom har ett jobb som skulle kunna passa till mig. Det är på en arbetsplat som jag redan har jobbat på. Så snaälla håll tummarna på att jag kommer att få jobbet. Jag trivdes så bra på den arbetsplatsen när jag var där senast. Jag har ännu inte ört något från det andra bemanningsföretaget, som jag var på intervju på i fredags.

Idag har jag haft en ledig dag. Det har varit så härligt, fast jag inte fick någon sovmorgon. Jag skulle vara på sjukhuset i Simrishamn kl 8.30 Skulle få min rygg undersökt av min reumatolog. Nu vet jag att det inte är reumatismen som satt sig i ryggen. Jag har istället lyckats att dra på mig en regäl inflammation istället. Så nu har jag fått lite "piller" som för hoppnings vis kommer att tabors smärtan och inflammationen.

Ieftermiddags var jag en svägn till Ystad. Jag behövde införskaffa mig nya jeans. På Lindex hittade jag ett par som jag fick med mig hem. Det blev även en ny BH samt tre par strumpor. När jag kom hem igen sog jag ett ryck och fick tvättat.

Nu sitter jag framför TV:n och slappar. Ska snart uppsöka sängen, så jag är pigg och utvilad för morgondagen.

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0