Svettats bort

Det känns som om jag varit en blöt pöl på jobbet. Jag har svettats otroligt mycket. Kläderna var så att man kunde vrida ur dem. Har nog varit så för alla på jobbet. Somvanligt har det varit mycket att göra. På den våningen som jag varit idag har det bott många Australienare. Två olika sällskap och båda sällskapen skulle på var ett bröllop. Det är bara två veckor sen vi hade Australienare senast, dessa var också på bröllop. Tydligen så är det populärt att "inportera" sig en australisk partner. Fast vi haft mycket att göra så har dagen gått fort och stressen har vi inte behövt ta fram heller =) Jag vet att vi kommer att ha några rum mindre imorgon. Det är "sommar-rummen" som ska bort. Det är små konferensrum som gjorts om till tillfälliga rum.

När jag kom hem hade älsklingen grillat revben och gjort ugnsstekta potatisar med morätter och lök. Det var jättesmaskigt. Men somvanligt så är all mat som han gör god. Han är en utmärkt kock. Nu sitter vi och tittar på Tv. Jag känner hur ögonen börjar bli tyngre och tyngre. Så det känns som att det kommer att bli en tidig kväll för mig.

Nu ska jag slappa vidare.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0