Ops så slarvigt

Jag har verkligen varit slarvig på att skriva här under helgen. Det beror på att vi var borta ifredagskväll och att vi hade gäster igårkväll. Så det har alltså varit en späckad helg.

I fredags var vi på i Skurup på kräftskiva. Det var en väldigt trevlig kväll. Men kvällen blev inte så sen för oss. Jag var jättetrött, då vi åkte dit direkt efter jobbet för mig. Hann bara hem och duscha av mig innan vi drog vidare.

Igår städades det och handlades inför kvällen. Vi hade kära vännen och deras barn här. Vilken trevlig kväll det blev. Efter maten drog vi ut på en skogspromenad. Det var super härligt att komma ut, samt att ungarna behövde få springa av sig. Vi gick förbi en lekplats, där det blev ett litet stopp. Super kul, då jag och ungarnas mamma gungade gungbräda. Kan bara säga WOW VAD KUL. Det kittlade härligt i magen =)) Väl hemma igen blev det lite efterrätt och därefter godis. Sen somnade ungarna sött och vi andra spelade lite kort och sedan yatzy.

Idag har det slappats. Men vi har även fått plockat undan och diskat efter gårdagen. Jag har även fått tvättat, så vi har rena kläder inför jobbe veckan. Nu sitter jag och tittar på friidrott. Ska bara se finalen på 100m sen är det tack och godnatt.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0